Egy kezdő vállalkozó blogja

Egy kezdő vállalkozó megpróbáltatásai

Linkek

Hirdetések

Keresés


Címkék

adat (1) aggasztó (1) állás (1) állásinterjú (1) angyalok (2) bank (2) bankügyek (1) barátok (1) befektetés (4) belevágni (1) beruházás (1) beruházó (1) bivaly (1) blog (1) business (3) cash flow (1) család (1) családtagok (1) design (2) domain (2) döntés (1) düh (1) ebook (1) egészség (1) egyéni (1) ekönyv (1) elbocsájtás (1) elvárások (1) faktoring (1) fantázia (1) felmérés (1) felmondás (1) fényképezőgép (1) fizetni (1) fontos (1) fontos kérdés (1) fotó (2) fotók (1) fotókkal (1) fotózás (1) gazdasági válság (1) globális (1) google (1) guru (1) hiányzás (1) hitel (2) hobbi (3) hobbiddal (1) hr (1) idézetek (1) ingatlan (1) ingyen (3) internet (1) írás (1) kérdések (1) keresés (2) kereslet (1) keress (1) kikapcsolódás (1) kínálat (1) kiszámít (1) kockázat (1) kondi (1) könyvelő (1) körülmény (1) különkiadás (1) kutatás (1) kutatómunka (1) marketing (7) marketingkutatás (1) megbeszélés (1) megéri (1) megérzés (1) mentalitás (2) mozgás (1) mozi (1) munka (1) nagy (1) név (1) nyár (1) ok (1) olvasd (1) online (6) ösztön (1) ötlet (2) pénz (4) pénzkeresés (4) piac (1) piackutatás (1) reklám (5) részmunkaidő (1) rss (1) seo (5) séta (1) siker (2) stockfotók (1) szabadidő (1) szellem (2) szemlélet (2) szerkesztés (3) tanács (1) távollét (1) teljes munkaidő (1) természet (1) tévedés (1) tigris (1) titok (1) tőke (2) tv (1) üzlet (2) üzleti (1) üzleti terv (1) vállalkozás (9) vállalkozó (6) vállalkozói (2) vége (1) vevő (1) vezető (1) videó (1) weblap (5) webmester (1) webszerkesztés (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • frusztráltapa: Nekem tetszettek a tanácsok. Eddig egy hozászólóm volt, így nagyon ritkán írok. Köszi (2013.09.22. 17:23) Keress pénzt a hobbiddal avagy a blogírás rejtelmei
  • TF113: muti. (2009.12.13. 20:47) Weblap
  • Lakásfelújító Feri: Csak magadra számolj.Ne bíz meg senkiben nagyon (2009.10.04. 09:38) 5 lehetséges beruházó
  • KezdőVállalkozó: Ingatlanos oldalt szeretnék. (2009.05.11. 00:18) Düh
  • Nagy Ervin: Azért jól össze lett foglalva a lényeg, szerintem hasznos. (2009.04.03. 11:24) Üzleti terv

Linkek

Az isteni szikra

2008.04.06. 17:20 KezdőVállalkozó

A második fontos dolog egy vállalkozás beindításához a megfelelő ötlet. Ez lehet teljesen új ötlet és lehet koppintás is. Mivel a világ elég nagy és öreg, így egyre nehezebb kitalálni valami egyedit, ezért nem szégyen ha körbenézel a sikeres vállalkozások körében. Az előző beírásomban már említettem, hogy mennyire fontos nyitott szemmel járni a világban és az idegen nyelvek ismerete. Én mostanában online dolgokban gondolkozom ezért bocsássatok meg nekem, ha gyakran fog előjönni ez a motívum. :) Tehát böngészed a netet és találsz egy német oldalt. Sikeresnek tűnik és ami a legfontosabb, hogy nem tudsz ilyenről itthon. Kicsit még körbenézel, hogy tényleg nincs-e majd fogod és lemásolod az ötletet és megvalósítod akár itthon, akár más országban.

Az ötletekkel az a baj, hogy nem akkor jönnek, amikor akarjuk. :) Ezért mindig legyen nálunk valami jegyzetfüzet vagy digtafon, mert sosem tudhatjuk előre mikor fog elkapni minket az ötletroham. Én tavaly nyáron - 1 éves munkaviszony után - döntöttem el, hogy ez a munka nem nekem való, vállalkozó szeretnék lenni. El kezdtem azon agyalni, hogy mit lehetne csinálni. Mivel tőke híján voltam, a lehetőségeim korlátozottak voltak. Egy offline üzletnél kell bérelni egy irodát vagy üzlethelyésget, raktározni az árut és ajánlatos előre céget alapítani. Ellentétben egy online üzletnél, ahol nincs iroda, raktár, csak a honlap elkészítését kell megfizetned. Ha mégsem valósulna meg a terved csak ezt bukod be. És ami a legfontosabb szerintem, nem kell előre kft-t alakítanod (persze ez nem teljesen legális). Igy le tudod mérni, hogy van-e jövője a vállalkozásodnak.

Tehát tavaly nyáron rám is rámtört egyfajta ötlet roham, amiket egy idő után képtelen voltam fejben tartani, így szépen befogtam erre a célra egy kis jegyzetfüzetet. Az ötletek azóta is jönnek és mindig lejegyzem őket, ki tudja mit fogok megvalósítani belőlük a jövőben. Egyet ki is választottam és most ezen munkálkodok gőzerővel.

Fontos!!! Kérjük ki mindig mások véleményét is, mert hajlamosak vagyunk elfogultnak lenni saját magunk ötletei iránt. :)

1 komment

Címkék: marketing seo reklám online pénz befektetés business ötlet vállalkozás fantázia vállalkozó webszerkesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://ujvallalkozo.blog.hu/api/trackback/id/tr4411980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.04.06. 00:48:28

Ezzel én is így vagyok pontosan. A most induló cégemben társtulajdonosként egy józan gondolkodású jóbarátom is benne lesz, aki pont az ilyen ötletek egyengetésében segítkezik első körben. A sok-sok ötletet át kell gondolni újra és újra, hagyni kell, hogy megérjen a megvalósításra. Amelyik ígéretesebb már az első pillanatban, azon meg dolgozni kell...
süti beállítások módosítása