1. Megvennéd-e - és ha nem, miért nem?
2. Megvennék-e - kérd ki leendő ügyfeleid véleményét.
3. Ki foglalkozik már vele - nyomozd ki, hogy ki foglalkozik már azzal, amivel te is szeretnél.
4. Hol csinálják a legjobban - ne légy lusta és mozdulj ki! Járj utána a dolgoknak, látogass el a konkurenciához. Útközben még új ötleteket is szerezhetsz.
5. Van-e megfelelő piac - nincs új a nap alatt. Bölcsebb, ha másra hagyod az úttörő minkát és tanulsz a hibáiból. :)
6. Hogyan csinálja a konkurencia
7. Mit gondolnak azok, akik nincsenek érdekelve a vállalkozásodban.
8. Mit gondol a vásárlóközönség
9. Mi a beszállítók véleménye
10. Mit súgnak a megérzéseid - legfontosabb, biztos vagy magadban? Fontos meggyőződnöd arról, hogy nem csupán ábrándokat kergetsz.