A piackutatás időigényes dolog. Az alábbi 10 embercsoport akarva-akaratlanul is segítséget fogd neked nyújtani.
1. Hírdetésfelvevők - kutassadd fel az ügyfeleid által olvasott újságokat és kérdezd meg a hírdetésfelvevőtől, hogy miért érdemes náluk hírdetni. Közölni fogják piackutatásuk eredményeit, sőt még akár a konkurens vállalat sikereiről is megtudhatsz valamit.
2. Adatbázis-keresők
3. Hivatalnokok - keressél kormányhivatali honlapok, sok fontos információt találhatsz rajtuk.
4. Diákok - nekik meglesz a házifeladatuk, neked meg a kívánt információk.
5. Kereskedelmi és iparkamarák - nem kell feltétlen csatlakoznod, elég ha felhívod az ügyfélszolgálatot.
6. Szakmai egyesületek
7. Beszállítók
8. Ügyfelek - ha egy ügyfél újdonságra vágyik, kérd meg, hogy keressen másokat, akik szintén megvennék a terméket, hogy megérje foglalkozni vele.
9. Egyetemisták - hírdess idénymunkát
10. Önkéntesek - némi támogatásért cserébe a jótékonysági szervezetek is a segítségedre lehetnek.